pátek 27. listopadu 2015

11/26






v rozpracované třetí variantě se změnilo toto:
  • všechny provozy jsou spojila do jednoho domu. to mi mimojiné umožnilo dostat do kolumbária výtah a podstatně jej tedy zpřístupnit starým lidem a vozíčkářům.
  • po průzkumu jsem navrhla minimální krematorium. jeho výkon odpovídá rešerši z předchozího postu. předpokládám, že by celé mohlo být obsluhováno pouze jedním nebo dvěma zaměstnanci.
  • zdvojila jsem sloupoví v prostoru kolumbária a tím dosáhla podobného efektu, jako ve variantě jedna. prostor mezi sloupy pocitově vymezuje chodbu, za sloupy jsou pak jednotlivé o trochu intimnější prostory umožňující využití jako rodinné hrobky, ale i klasické kolumbárium.

ráda bych do příště ověřila správnost volby výšky prostoru, pokud to půjde, zmenšila objem sloupů, pohrála si ještě trochu s proporcemi objektu.

v této variantě se také bohužel ztratila moje oblíbená cukrárna a kancelář pro správce hřbitova a pohřební službu, dostat je tam se pro mě stává dalším důležitým provozním úkolem.

Balthazar - Blood Like Wine (protože jsem je včera prošvihla)

Žádné komentáře:

Okomentovat